Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki şikayet ve ihbarların işleme konulabilmesi için;

Şikayet ve ihbarlar bizzat veya dilekçe ile başvurularak Bakanlığımıza/Başkanlığımıza yapılması; şayet elektronik ortam üzerinden şikayet ve ihbarda bulunulacak ise bunun da Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)
 üzerinden yapılması gerekmektedir.

Merak ettiğiniz diğer konular için:



Teftiş Defteri sayfa örneği
  • 01/03/2007 tarih ve 26449 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren "Kültür ve Turizm Bakanlığı Teftiş Kurulu Yönetmeliği" nin 52. maddesi gereği teftiş edilen birimlerde bulundurulması gereken Teftiş Defteri sayfası örneği için tıklayınız.




Bakanlık Ana Sayfa | Bakanlık Birimleri | Kültür ve Turizm Bakanlığı Etik Komisyonu | Webmail | Personel Sorgulama

Bu site Kültür ve Turizm Bakanlığı Bilgi Sistemleri Daire Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.