Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki şikayet ve ihbarların işleme konulabilmesi için;

Şikayet ve ihbarlar bizzat veya dilekçe ile başvurularak Bakanlığımıza/Başkanlığımıza yapılması; şayet elektronik ortam üzerinden şikayet ve ihbarda bulunulacak ise bunun da Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)
 üzerinden yapılması gerekmektedir.

cimer.png

Merak ettiğiniz diğer konular için:



Süreli Kullanım Yönergesi
 
11/01/2018 tarih ve 2018/09 sayılı Makam Onaylı Yönetim Kurulu Kararı ile belirlenmiştir. (DÖSİMM Yönetim Kurulunun 31/12/2018 tarih, 497 sayılı Kararıyla yürürlükten kaldırılmıştır)


  Mülga Yönerge için tıklayınız!!! 


Mülga 3 nolu Tahsis Cetveli   (DÖSİMM 01.06.2018 tarih ve 232 sayılı Yönetim Kurulu Kararı ile değ.)




Bakanlık Ana Sayfa | Bakanlık Birimleri | Kültür ve Turizm Bakanlığı Etik Komisyonu | Webmail | Personel Sorgulama

Bu site Kültür ve Turizm Bakanlığı Bilgi Sistemleri Daire Başkanlığı tarafından hazırlanmıştır.